Video Iklan Raya Dari SAMSUNG Malaysia

2:51 AM



Jika Aidilftri tahun lepas iklan dari Bernas paling menyentuh hati penonton,
tahun ni pasti korang tak sabar nak tengok iklan raya tahun ni kan.


Hari ini SAMSUNG Malaysia secara rasminya menyiarkan iklan hari raya mereka
di laman rasmi Youtube Samsung Malaysia 

Video durasi 3.11 minit ini menceritakan hal kekeluargaan dalam
menyambut kedatangan syawal.

Cakap banyak pun tak guna, jom tonton video iklan raya pertama untuk syawal 2013.

Pesan BBL, tolong sediakan tisu atau baldi.

Enjoy! 



Terjah sekali video --> Macam mana Zizan Raja lawak hias rumah untuk syawal
BBL ~ baru 4 hari puasa dah syok nak raya
[=.=]







suka entri ini? jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan di...

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL