Segmen Saya Nak Kad Raya

3:33 AM

HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma
HANGAT! - Kereta masa hadapan cukup ohsem
HANGAT! - Nak Faizal Tahir datang beraya rumah korang?



Tak sangka minggu depan dah nak raya Aidil Fitri.
Kalu 4 tahun lalu mesti dah penuh peti surat dengan kad raya dari kawan-kawan
tak pun kad raya pos ke diri sendiri. 

Teringat zaman sekolah menengah bila satu kelas exchange alamat rumah 
nak tukar balas kad raya. Waktu tu setem murah je.


2 buku biodata ni memang BBL simpan elok sampai hari ni.
Bila buka balik rasa rindu zaman sekolah.
A hak!. 

Untuk mengimbau kembali kenangan pos kad raya ni,
sweetsour93.blogspot.com hangat mengadakan Giveway kad raya.
Yeah rasa seronok balik bila ada orang nak hantar kad raya.

http://shuhaidasaad.blogspot.com/2013/07/simple-segmen-saya-nak-kad-raya.html


Hadiah - 
15 blogger bertuah akan mendapat kad raya.
Tarikh tutup - 
28 Julai jam 10 malam


Jangan lupa terjah sweetsour93.blogspot.com untuk lebih info.


BBL ~ kad raya.. kad raya..
[-.-]


HANGAT! - Nak Faizal Tahir datang beraya rumah korang?
HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma
HANGAT! - Kereta untuk hari raya cukup ohsem

Suka entri ini? jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan di..

You Might Also Like

3 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. All the best~
    Singgah sambil klik tabung awak~

    ReplyDelete
  2. GOODLUCK!

    datang dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  3. Thanks for join. mohon maaf atas kelewatan. nak tahu siapa yg dapat kad raya? Jom tengok. Pemenang sudah diumumkan :) http://sweetsour93.blogspot.com/2013/07/senarai-pemenang-simple-segmen-saya-nak.html

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL