Jalan - Jalan Bersama BBL - Bazar Ramadhan

7:20 AM

Alhamdulilah..
selesai ujian puasa hari pertama.
Memang terasa penat asyik berjalan naik tangga &
cuaca hari ni agak panas.
Tepat jam 5.00 petang, BBL & kawan sampai ke
bazar ramadhan.
Mak ai..ramai betol orang. Dah macam Jom Heboh pulak.
Hahahaha perut tengah lapar, nak cari parking pun susah,
terpaksa pulak jalan kaki nak ke bazar sebab dah parking jauh.
Nasib baik ni bulan Ramadhan.
Sampai je kat bazar..berpinar mata tengok lauk & kuih.
Kalau boleh semua nak beli kan?
Nasib baik BBL bawak duit sikit je sebab dah tahu
mesti rambang mata nak beli makanan..









Lepas berbuka tadi pun masih ada lagi kuih yang
belum makan & mungkin kuih itu akan "dipenjara" dalam peti ais
sampai leba..
Hehehe
Korang semua janganlah membazir kerana tak baik membazir tau..


BBL ~ besok nak makan kat KFC pulak..
[o.o]







seronok baca? apa kata share dengan kawan-kawan....

You Might Also Like

2 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Hmm. sedapnyer tengok makanan 2 sume.. sebab 2 kadang2 malas nak g bazar ramadhan, takut xleh kawal nafsu makan.. senang2 kirim je kat orang..hu3..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nazira : habeslah air liur BBL nak kirim salam kat semua peniaga2 kat situ..
    xpe.
    BBL kirim bau je kat nazra boleh..

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL