Biodata Sara Ali Heroin Maaf Jika Aku Tak Sempurna

3:55 AM



Biodata  Sara Ali
Pelakon Drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna

 Nama penuh
Siti Sarah Hairi Ali
Nama Popular : Sara Ali

Tarikh lahir: 11 Oktober 1990
Umur :  24 tahun (2014)
Tempat lahir
Batu Pahat, Johor
Pendidikan :  Pelajar jurusan seni bina Lim Kok Wing
Profile Rasmi Facebook:  www.facebook.com/HeySaraAli/timeline
Profil Rasmi Intsgram : instagram/sararitory
Profil Rasmi Twitter https://twitter.com/HeySaraAli
Drama & Filem 
Kami Histeria, Sesuatu Yang Tertinggal, Songlap, Penunggu Istana dan Nur Kasih The Movie

Lagi gambar 
Sara Ali Heroin Maaf Jika Aku Tak Sempurna

 

Episode Penuh Di Sini

LIKE Fan Page Maaf Jika Aku Tak Sempurna untuk update terkini mengenai 
drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna


BBL ~ selamat menonton drama baru
o( ̄ρ ̄)o


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

0 Budak Suka Minum Bandung Laici