Daftar Untuk Test-Drive Proton Iriz

4:17 AM


Assalamualaikum & hello there,

Desas desus buah tangan terbaru Proton sudah mula mendapat perhatian dari rakyat Malaysia. Kereta Global Small Car (GSC) dengan identiti kod P2-30A kini dibuka untuk pandu uji oleh rakyat Malaysia. BBL pun baru dapat news dari betulbetulonz.com.my laman rasmi Proton Iriz. Korang yang berminat untuk menjadi rakyat Malaysia terawal memandu kereta compact ini boleh register di sini


Selepas pendaftaran, tunggu email dari Proton jelah. Rasanya tak rugi pun cuba pandu kereta ni. Nanti boleh update entry review kereta Proton Iriz ni. Selain itu, laman betulbetulonz.com.my turut mendedahkan gambaran awal rekaan dalam & ciri keselamatan Iriz ni. 


Pastinya ramai ternanti rekaan dalaman Iriz ini.Yang pasti korang tak perlu lagi kunci time nak hidupkan enjin. Just duduk tekan button Start sahaja, that cool Proton! Selain itu, kereta compact ini dilengkapi kamera belakang untuk revers like a boss.


Dengan pengesahan 5 bintang ASEAN NCAP lengkap dengan 6 airbags rasanya inilah peluang untuk test drive rasai sendiri seronoknya memandu Proton Iriz. Nanti officemate atau kawan-kawan tanya, korang ada jawapannya kan? 


Daftar segera untuk sesi test-drive Proton Iriz di sini

BBL ~ warna putih nampak macho
(~^.^)~


Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

4 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. Nampak gah sikit...tp mcm x beza mana dgn perodua yg baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. proton & perodua nak jadi macam apple & samsung agaknya

      Delete
  2. Dalam senarai Wishlist sama ada Axia atai Iriz

    ReplyDelete