Ads Nufnang

Beli Tiket Bas Secara Online

Friday, August 23, 2013

Mandi Sambil Menderma

HANGAT! ~ Apa jenama sabun mandi korang?
HANGAT! ~ Hai ubat untuk cik jerawat
HANGAT! ~ Lebih besar lebih bagus


Mesti pelik dengan tajuk entri BBL hari ni, biasanya aktiviti amal jariah berkait
dengan membeli sambil menderma ke rumah kebajikan, anak yatim & bla..bla..
Sekarang ni dengan mandi pun boleh menderma kepada mereka yang susah.


Setiap kali mandi, memang tak bersih tanpa bersabun cap Lifebuoy ,
Favourite flavour mestilah warna merah sebab berbau segar lepas mandi.
Bukan setakat di bilik mandi, lepas makan nasi kandar pun BBL basuh 
dengan pencuci tangan yang 100% membebaskan tangan BBL dari bau
kari kandar & jangan lupa sapu Hand Sanitizer Lifebuoy .

Tiap kali ke Watsons memang akan gaduh dengan mak BBL sebab
BBL suka warna merah & mak BBL suka warna unggu.
Last-last BBL beli 2 botol 1.6 litter warna merah, habis cerita.
Lagi pun 1 botol 1.6 litter boleh habis tak sampai 1 bulan pun.
Kalu sorang mandi tak sah  tak berbuih lantai bilik mandi.


Kini Lifebuoy mengadakan program amal membantu keluarga yang kurang
bernasib baik dengan kerjasama Bersamamu TV3.
Korang pun yang memang guna sabun Lifebuoy eloklah menyokong program ini.
Tak salah kalu setiap kali korang mandi, ada keluarga gembira dengan bantuan
hasil dari setiap titisan sabun buih di bilik air.

Kepada mereka yang bukan pengguna Lifebuoy tunjukan sokongan
dengan like --> Program LifebuoySuci
Bukan apa, tak semua kita mampu memberi sumbangan tapi sokongan LIKE
pun cukup bermakna buat kru Program LifebuoySuci terus menyampaikan
sumbangan kepada keluarga memerlukan.
Bak kata Bersamammu, hulurkan tangan ringankan beban, tekan like & sokong kami.

Sokong mereka --> Program LifebuoySuci


BBL ~ penat beli sabun Lifebuoy kat Watsons
[U.U].. 


HANGAT! ~ Hai ubat hai ubat untuk cik jerawat
HANGAT! ~ Apa jenama sabun mandi korang
HANGAT! ~ Lebih besar lebih bagus


Ai tak kan baca sorang je..kongsilah dengan kawan-kawan di...

5 comments:

  1. hihi...tak pernah pakai lagi produk nie...
    biasa guna dettol je..hihi

    ReplyDelete
  2. Nice blog you have here..Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

    Regards,
    EqbalZack

    ReplyDelete
  3. salam kenal.. selalu guna johnson baby atau lux je..
    p.s: singgah&follow di sini.. :D

    ReplyDelete
  4. Laa.. saya guna Shokutbutso, tapi sabun lifebuoy color kuning tuh harum sangat.. kawan saya guna ^^

    ReplyDelete
  5. kalau mndi jrang pkai mndian..kalau sabun tu ok lagi.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...