Ads Nufnang

Beli Tiket Bas Secara Online

Tuesday, August 6, 2013

Dah Bayar Zakat Fitrah

HANGAT! - Apa korang selalu beli di Bazar Ramadhan?
HANGAT! - Lagu raya dari Faizal Tahir
HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma kepada Bersamamu TV3


Alhamdulilah, dah selesai bayar zakat fitrah untuk Ramadhan tahun ni.
Kalau tahun sebelum ni biasanya ayah BBL akan bayar tapi tahun ni
rasa dah mampu nak bayar untuk diri sendiri.
Untuk negeri Terengganu, kadar bayaran zakat ada 3 
iaitu RM4.50, RM7.00 &RM7.70.

Berdebar-debar jugak nak bayar zakat, rasa macam nak akad nikah lak.
Hak..hak..



BBL ~ Korang dah bayar zakat fitrah?
[O-O]




HANGAT! - Apa korang selalu beli di Bazar Ramadhan
HANGAT! - Lagu raya dari Faizal Tahir
HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma kepada Bersamamu TV3

Ai tak kan baca sorang je..kongsilah dengan kawan-kawan di..

1 comment:

  1. alhamdulillah.. selesai sudah ye..
    salam kenal dari mama..
    http://mamamamy.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...