Ads Nufnang

Beli Tiket Bas Secara Online

Thursday, August 1, 2013

Hujan CPUV Dari Nuffnang

HANGAT! - Marilah menyambut Hari Raya bersama Faizal Tahir and Watsons tahun ini!
HANGAT! - Kopun IKEA untuk korang
HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil mendermas



Fuh, rasanya dah lama tak buka Nuffnang tengok tabungan terkini.
Kalau buka pun sebab BBL nak tahu keyword audience datang ke blog.
Tapi hari ni ada duit raya istimewa dari Nuffnang sebab ada 3 kampen CPUV
sedang berlegar-legar di blog BBL.

Harap-harap ada sedikit rezeki untuk CPUV kali ini.
Setakat ini, BBL dah dapat 5 promosi CPUV.



Tak sangka CPUV kali ini berserta bonus macam bonus untuk kakitangan kerajaan.
Ha..ha..

BBL ~ rajin je jari jemari manari atas keyboard
[^.^]



HANGAT! - Mandi dengan sabun Lifebouy sambil menderma
HANGAT! - Kopun IKEA untuk korang
HANGAT! - Marilah menyambut Hari Raya bersama Faizal Tahir and Watsons tahun ini!


ai, tak kan baca sorang je.. kongsi la dengan kawan-kawan di...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...