Ads Nufnang

Beli Tiket Bas Secara Online

Saturday, August 31, 2013

“Mini Giveaway Blogger Kacak HafizRahim“

HANGAT! ~ Masa untuk online sepuas hati
HANGAT! ~ Peraduan untuk kaki kamera

UPDATE:
GIVEAWAY TAMAT

Rasa dah lama tak join Giveway ni, last giveaway BBL join masa
Bro Nan buat contest bulan puasa lepas.

Hari ni BBL nak join Giveaway Blogger Kacak sebab BBL nak perasan kacak kejap.
BBL tak pandai sangat nak letak dialog gambar tapi mungkin
dialog surat khabar sesuai memandang si kacak bergambar dengan si cantik.
Mestilah nak semua orang cemburu setebal 20 page entri
 bila dapat bergambar dengan Lisa Surihani!.
Lagi satu, "one picture can represent 1,000 stories".
Macam-macam caption boleh letak kan.


Giveway ini bermula semalam, 30 Ogos & akan tamat pukul 31 Ogos 
12.00 tengahmalam nanti.
Mintak-mintak tuan rummah HafizRahim terima borang peraduan BBL.

Korang pun sempat lagi rasanya kalu nak join.
Terjah kejap new tab -> Mini Giveway Blogger Kacak HafizRahim


BBL ~ September Aku Datang
[>,<]~~~~

UPDATE:
GIVEAWAY TAMAT




Ai tak kan baca sorang je..kongsilah dengan kawan-kawan di..

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...